Kaip BFAA naudoja Coursy.io licencijavimui ir mokymams Baltijos šalyse

KLIENTO PATIRTIS

Diana Kvedere | CEO Baltic Financial Advisors Association – BFAA

11/6/20252 min skaitymo

Baltijos finansinių patarėjų asociacija (BFAA) buvo įkurta 2015 m., siekiant teikti licencijavimo ir sertifikavimo paslaugas bankų ir draudimo sektoriui Latvijoje, Lietuvoje ir Estijoje. Šiandien, per savo akademiją, BFAA organizuoja egzaminus ir užtikrina nuolatinį profesinį tobulėjimą (CPD) tūkstančiams finansinių patarėjų visose Baltijos šalyse.

Iššūkis

BFAA misija yra unikali: turėdami vos tris darbuotojus (po vieną kiekvienoje šalyje), jie aptarnauja daugiau nei 4 500 registruotų vartotojų, įskaitant didžiausius bankus, tokius kaip Swedbank, SEB, Luminor, Citadele ir kt. Jiems reikėjo sistemos, kuri galėtų patikimai vykdyti egzaminus dideliu mastu, užtikrinti aukštus saugumo standartus, kurių reikalauja finansų sektorius, ir suteikti lanksčius mokymų bei sertifikavimo įrankius.

Kodėl Coursy.io

BFAA daugiau nei prieš devynerius metus pasirinko Coursy.io kaip savo mokymų valdymo sistemą (LMS). Iš pradžių sprendimą lėmė prieinamumas, geras kainos ir kokybės santykis bei tai, kad Coursy buvo vietinis partneris. Per daugelį metų ši partnerystė išaugo į ilgalaikį bendradarbiavimą, pagrįstą pasitikėjimu, palaikymu ir nuolatiniu tobulėjimu.

Kaip Coursy.io padeda BFAA

Mastelio pritaikymas licencijavimui ir egzaminams
Coursy leidžia BFAA sklandžiai organizuoti licencijavimo egzaminus trijose šalyse. Lankstūs klausimų formatai ir egzamino valdymo funkcijos užtikrina, kad kandidatai galėtų susitelkti į turinį, o ne technines detales.

Nuolatinis profesinis tobulėjimas (CPD)
Coursy sukūrė specialiai BFAA pritaikytą CPD sprendimą, integruotą tiesiogiai į platformą. Tai tapo viena pagrindinių jų mokymų operacijų stiprybių ir funkcija, kurios retai galima rasti kitur.

Vietinės kalbos palaikymas
Organizacijai, dirbančiai trijose Baltijos šalyse, kalba yra labai svarbi. Skirtingai nei daugelyje tarptautinių platformų, Coursy siūlo pilną latvių, lietuvių ir estų kalbų palaikymą, todėl vartotojų patirtis yra sklandi ir įtraukianti.

Lengvas naujų vartotojų įvedimas ir integracijos
Dėl didelio darbuotojų kaitos sektoriuje, BFAA vertina Coursy galimybes masiškai įkelti vartotojus, įvesti juos rankiniu būdu bei integruotis su HR sistemomis. Ši lankstumas užtikrina efektyvų vartotojų įvedimą net dideliu mastu.

Patikima klientų pagalba
BFAA klientų palaikymas nėra tik priedas – tai kritinis aspektas. Egzaminų kandidatams dažnai tenka didelis spaudimas, ir jei kas nors nepavyksta, BFAA reikia greitos techninės pagalbos. Tiesioginė prieiga prie Coursy palaikymo komandos yra vienas pagrindinių ilgalaikio pasitenkinimo veiksnių.

Rezultatai

Dėka Coursy, BFAA gali užtikrintai teikti aukštos kokybės licencijavimo egzaminus ir mokymų programas regiono pirmaujantiems finansų institutams. Per beveik dešimt metų bendradarbiavimo sistema augo kartu su BFAA poreikiais, prisitaikydama prie besikeičiančių reguliavimų, lūkesčių ir technologijų.

Vertinimas

„Galbūt svarbiausia ir gražiausia šioje partnerystėje yra tai, kad matyti, kaip komunikacija ir grįžtamasis ryšys iš tiesų formuoja sistemą. Tai nėra tarsi kalbėtum su siena – matome, kaip mūsų įnašas atsispindi tikruose patobulinimuose.“ – Diana Kvedere, BFAA